SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
środa, 22 sierpnia 2018 roku
Imieniny: Cezarego, Marii, Zygfryda
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:
piątek, 16 marca 2018

Jak w praktyce opanować kryzys wizerunkowy?

polecany:  
  • aktualna ocena: 1.26/6
Facebook Twitter drukuj artykuł do PDF drukuj artykuł wyślij link do artykułu
rozmiar tekstu: powiększ czcionkę tekstu pomniejsz czcionkę tekstu

Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych.

 

Kryzysy w teorii i praktyce

Uczestnicy tegorocznej edycji będą mogli uczestniczyć w warsztatach praktycznych w ramach trzech różnych bloków tematycznych. Pierwszy z nich zatytułowany „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych” to prezentacja i panel dyskusyjny organizowany przez Orange Polska. Na przykładzie case study przedstawione zostaną skuteczne rozwiązania wykorzystywane w obszarze social media. W czasie warsztatu rzecznicy – Przemysław Przybylski z Credit Agricole, Łukasz Majewski z Duckie Deck i Wojtek Jabczyński z Orange Polska – podzielą się swoim doświadczeniem oraz metodami oceny działań public relations. Kolejny warsztat poprowadzi przedstawiciel agencji Press Service Monitoring Mediów, specjalizującej się w monitoringu mediów oraz analizie przekazów medialnych, które stanowią istotną rolę w zapobieganiu skutkom kryzysów wizerunkowych w mediach. Jeden z warsztatów przygotuje również istniejąca od 2005 roku Fundacja InternetPR, zajmująca się wspieraniem nowoczesnych i profesjonalnych działań public relations. Warsztat będzie dotyczył sposobów zarządzania bazami danych osobowych w kontekście zmian związanych z RODO.

Public relations w praktyce

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations znajdą się m.in. Mariusz Sokołowski – prezes agencji R4S oraz były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, , red. Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej, a także Anna Noworocka-Tełewiak – specjalistka w obszarze zarządzania marką i komunikacją konsumencką oraz współpomysłodawca i organizator Young Stars Festival. Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie internetowej www.konfresprofesjonalistowpl.pl w zakładce „prelegenci”, natomiast szczegóły dotyczące prelekcji znaleźć można w programie.
 
Organizatorami Kongresu są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Partnerami Głównymi są:
  • Alert Media Communications,
  • Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka,
  • Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego,
  • Polskie Stowarzyszenie Public Relations,
  • Urząd Miasta Rzeszów
  • oraz Związek Firm Public Relations.
Partnerem są: Orange Polska oraz Media Visage.

polecam tekst:  
  • aktualna ocena: 1.26/6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
ocena: 1.3 / 6 - głosowano 35 razy
liczba komentarzy do tego tekstu: 0

Do tej pory nikt jeszcze nie skomentował tego tekstu.
Możesz być pierwszy, wyraź swoją opinię.

  

CIEKAWE INICJATYWY
Sierpień 2018
PWŚCPSN
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Wrzesień 2018
PWŚCPSN
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
ZOSTAŃ NASZYM FANEM
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2018 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.